Nu måste jag hålla fast, jag kan inte ändra mig mer. Går runt och påminner mig om att andas i mitt tomrum till bröst


Idag var jag som sagt inte i skolan. efter den lilla sömn jag fick så tog jag mig upp rensade hela mitt liv kändes det som, har en stor kasse som ska upp på vinden. så dit ska jag ta mig upp imorgon, vågar inte gå upp dit nu.
har kollat ut massor jag önskar mig på junkyard, jag och pappa ska ut och köpa jacka och skor och jag vet exakt vad jag vill ha, och imorgon OM DET INTE REGNAR ska jag ta mig til överby och köpa en skit snygg tröja jag hittade på internet och en mössa. Måste också åka o lämna tillbaka en julklapp som jag köpt som de inte blev något av. där har ni min morgondag, sen får vi se om dom kanske ringer in mig så jag får jobba också, men det återstår att se. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0