stressad...

hej !
jag är helt död..
slutade skolan efter att gjort prov som inte gick som jag önskade och sedan ringde de frn maxi och undra om jag kunde jobba idag och imorgon, så där ändrades mina planer från att slå klackarna i taket till att jobba hela kvällen imorgon, så kan de va, är no bara bra att jag tar de lungt eftersom jag har dans träning på lör och dasuppvisning på sön. vill egentligen inte vara med, vår dans är inte ens klar och vi har uppvisning på söndag.. ångest.

var hemma från jobbet runt halv 10 och nu har jag gjort färdigt körschemat för våran talkshow och skrivit ut manus, tack till min älskade grupp som jaa.. antagligen kollat tv elelr något när jag jobbat skiten ur mig. har panik, massa saker ska in och jag har inte hunnit plugga något idag och kommer inte hinna i helgen heller, vill bara gråta.. haha, ja där har ni mig. stressad och ledsen.

nu ska jag kolla över mitt och stinas repotage och sedan läsa 30 sidor i svenska boken och 2 kapitel i engelska boken, eftersom allt ska vara klart imogron och jag åker 07.50 från mig imorgon och är hemma halv 11 imorgon kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0