text

denna skoldagen gick fort. fick tillbaka vårt svenska referat, vill bara spotta min lärare i ansiktet. så bra tycker jag om henne, tror hon tycker ungefär likadant om mig om jag ska vara ärlig.
jaja, blir nog inget jobb idag för dom har inte hört av sig så ska istället lägga mig en ett glödhett bad med vårt nya badskum. mmm
där ska jag ligga mycket länge tills jag samlat krafter till att börja plugga lite. så ser min kväll ut.
har börjat kolla nyårklänning, vill ha en perfekt klänning. så får se hur det går.
skulle till junkyard idag men de spöregna och orkade inte åka dit. så får ta det i veckan.
lägntar så himla mycket till nyår, julafton, jullovet, min födelsedag, göteborg o shoppa med mamma!
känner på mig att denna vintern kommer bli grym! kram
det enda jag saknar är lite färg och sol! mmm... men de får bli till sommaren tills dess är solarium min bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0